Pot treh zvonov

Po kolovozih med gozdovi, travniki in vasmi

9 km
1 h 52 min
2/5
  • kraški svet Udin boršta
  • trim poligon
  • razgledne točke
Tekstovni opis poti *Izrisana pot je okvirna

Pot treh zvonov se vije po severnem delu edinstvenega parka Udin boršt, zaradi svoje nezahtevnosti pa je primerna za pohodnike vseh starosti. Idejo za Pot treh zvonov so dobili domačini Žiganje vasi. Ob menjavi cerkvenih zvonov le-teh niso zavrgli, ampak so z njimi označili omenjeno pot. Danes so na njihovih mestih trije manjši zvonovi, ki bodo navdušili še posebno najmlajše. Tovrstna iznajdljivost je Goodyearovcem še posebno blizu, saj vedno iščemo nove, izboljšane načine zagotavljanja najbolj kakovostnih proizvodov in storitev.

Pot treh zvonov je primerna za skorajda vse letne čase in vremenske pogoje. Prične se v središču Sebenj, kjer je mogoče tudi parkirati. Odpravimo se v smeri skakalnega centra. Ob transformatorju na koncu vasi navkreber zavijemo na gozdno cesto – dobrodošli v Udin borštu. Preko gozda in mostička čez potok prispemo med travnike pod vasjo Senično. Odpre se nam čudovit razgled na pobočja Kriške gore, Tolstega vrha in Storžiča.

Takoj za drugim mostičkom čez potok Gača zavijemo desno proti jugu, v smeri proti Novakom. Ob postajališču jadralnih padalcev se usmerimo naprej proti Golniku. Na križišču zavijemo levo za vas Novake – držimo se asfaltne ceste vse do naslednjega križišča, kjer zavijemo desno do najbolj južnih hiš Golnika. Nadaljujemo naravnost proti Letenicam.

Kmalu se za skupino hiš desno odcepi makadamska gozdna pot. Spet zakorakamo v Udin boršt, cesta se zdaj zmerno vzpenja. Tu lahko naredimo kratek postanek – uživamo v hladu zelenega gozda in uživamo v tišini in ptičjem petju. Cesta nas nato pripelje na Novine nad Žiganjo vasjo. Sledimo kolovozu, ki se od naše poti odcepi levo in nas pripelje v Zgornje Duplje, od tu pa do središča Žiganje vasi, kjer nas pozdravita stoletna lipa in cerkvica Sv. Urha. Do Sebenj lahko pridemo po vaški cesti, lahko pa zavijemo desno ob rob gozda mimo skakalnega centra v središče vasi.