Tatinčeva pot

Miren družinski kolesarski dan na podeželju

30 km
1 h 35 min
2/5
  • glinokopna jezerca na Bobovku
  • kanjon reke Kokre
  • učna pot kanjona Kokre
Tekstovni opis poti *Izrisana pot je okvirna

Če želite z družino ali prijatelji preživeti sproščen kolesarski dan v objemu čudovitih gorenjskih vasic, zelenih pašnikov in dehtečih polj, je Tatinčeva pot nedvomno prava izbira. Naravne lepote vas bodo povezale – povezana ekipa pa je točno to, česar si pri Goodyearu najbolj želimo. Tatinčeva pot vodi mimo glinokopnih jezerc na Bobovku in kanjona reke Kokre, zato vam čudovitih razgledov in priložnosti za postanek (in druženje) ne bo zmanjkalo.

Tatinčevo pot lahko začnemo v središču Kranja in ji ob Kokri sledimo vse do Predoselj. Če želimo, so lahko naša izhodiščna točka tudi Predoslje.

Med travniki in polji po ne preveč prometnih cestah prikolesarimo do Visokega, kjer prečkamo Kokro. Po njenem levem bregu se dvignemo do Brega na Kokri (kolesarimo ob učni poti kanjona Kokre). Tu se usmerimo levo, proti severozahodu oz. proti Zgornji Beli, kjer se nadalje po poti skozi očarljive gorenjske vasice usmerimo severno – proti Bašlju.

Iz Bašlja pot nadaljujemo bolj vzhodno, v smeri proti Čadovljam, nato pa južno proti Tatincu, vasi, po kateri je naša pot poimenovana. Legenda pravi, da je vas dobila ime po mladeniču Tinetu, ki je rad kaj izmaknil, zato se ga je prijel vzdevek »tat Tinc«.

Iz Tatinca nadaljujemo v isti smeri. Mimo zelenih travnikov nas pot pripelje do čudovitih glinokopnih jezerc na Bobovku, kjer lahko naredimo idiličen postanek v naravi, občudujemo čudovit razgled, opazujemo rastline in živali, v toplem vremenu pa se v jezercih lahko tudi osvežimo ter se tako pripravimo na nove izzive, v katere stopamo polni energije in z željo po ustvarjanju najboljšega – kot pravi Goodyearovci.

Iz Bobovka se usmerimo proti Ilovki, od tod pa nazaj proti Kranju. Vanj bomo zapeljali mimo še ene nepozabne naravne znamenitosti – kanjona reke Kokre. Če imamo še dovolj volje in moči, si nemara ogledamo še tega, sicer pa ta izlet prihranimo za kdaj drugič, da mu bomo takrat lahko zagotovili vso pozornost, ki mu pripada.